sobota, 27 maja 2017

#CzerwiecWRuchu Zaintrygowani?

Tik, tak, tik, tak... Czas pędzi nie ubłaganie, lato za pasem, co za tym idzie, bikini... #czerwiecwruchu o akcji dowiedziałam się z bloga Amandy. Co nie oznacza, że tylko ona bierze w tym udział, jest nas więcej:

I cały czas nas przybywa!

Projekt polega na zwiększeniu swojej aktywności w czerwcu, wszystko dokumentujemy zdjęciami, które publikujemy w mediach społecznościowych z #czerwiecwruchu. Jest nutka rywalizacji, bo jednak zdjęcia będą, toteż nie uda się oszukać!

Dodatkowo dawka motywacji, ponieważ możemy obserwować zmagania z samym sobą innych blogerów i nie tylko.

Do uwieczniania oraz monitorowania dziennych działań Joanna Semla, rysownik, stworzyła dla nas kalendarz projektu zaangażowanej w całą akcję Amandy, oraz inne dziewczyny też biorące udział w wydarzeniu. Wszystkie projekty są dostępne tutaj - klik.

Całą akcję zwieńczamy podsumowujący postem z rezultatami :)

Link do wydarzenia na Facebooku, klik.

Krótko o mnie, Marta, lat 26. Mama już prawie 5-miesięcznej córy. Aktywność? 3 razy w tygodniu zajęcia CrossFit, nie ma się czym chwalić, jestem dopiero początkująca. Planuje w dni wolne tj. wtorek, czwartek oraz weekend trening w domu + spacery z wózkiem, co  jest stałym elementem mojego tygodnia. To co, 01.06.2017 zaczynamy!

P.S. Dla motywacji skorzystałam z wyprzedaży na stronie Gym Hero, łapcie dziewczyny leginsy póki gorące :)

Wspierajmy się, bawmy i do dzieła! :)

3 komentarze:

  1. Super akcja, ja mam w planach rower w czerwcu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna i oryginalna akcja. Niestety nie dołączę się. Jestem trochę zmęczona i z przyjemnością ograniczę bytność w mediach. Przez ostatnie dwa tygodnie też sobie zrobiłam taką przerwę i dziś wróciłam. Choć ruch na blogu i fanpejdżu się zmniejszył zdecydowanie, to jednak odpoczynek i nabranie nowej energii okazało się bezcenne. Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna akcja, ja co prawda ruszam się bardzo dużo, ale może zacznę to pokazywać i innych zachęcę.

    OdpowiedzUsuń