czwartek, 20 kwietnia 2017

Jak kupować i nie przepłacać. Czyli -55% na kolorówkę w Rosmannie.

Dziś jak pewnie duża ilość Polek, poleciałam do Rosmanna skorzystać z promocji -55% za bycie w klubie Rosmann. Jak wyrwać to -55% na kosmetyki? Wystarczy ściągnąć aplikację, zarejestrować i mamy. Skanujemy przy kasie kod kreskowy z naszego telefonu i jest! Promocja obejmuje wszystkie kosmetyki do makijażu tzn. produkty do oczu, twarzy i ust. Nie jest to podzielone tak jak w poprzednich edycjach promocji -49%. Marki dostępne w Rosmannie to między innymi: Rimmel, Maybelline, Revlon, Manhattan, Lovely, Wibo, Miss Sporty, Astor, Max Factor, Bourjois, L'oreal, itd.

http://www.rossmann.pl

Kosmetyków wartych upolowania jest mnóstwo.To co ja mogę Wam polecić, co u mnie się sprawdzało i co można wyrwać w to -55% które trwa od dzisiaj tj. 20.04 do 28.04 opisze w tym poście.

PODKŁADY:

1. *****
W mojej kosmetyczce już od wielu lat gości podkład REVLON Color Stay, wersja do cery suchej. Mój kolor 220 Natural Beige. Uwielbiam ten podkład za konsystencje, jest kremowa i delikatnie nawilżająca, po nałożeniu daje efekt subtelnego matu.Wiele jest opinii na temat tego podkładu że jest mocno kryjący itd. Moim zdaniem mocno kryjący podkład to Remarcable Marca Jakobsa a nie Revlon. Ja zaliczam go do podkładów ładnie ujednolicających cerę, nie tworzących efekt maski, ale jeśli chcemy uzyskać efekt mocniejszego krycia wtedy nakładamy kolejną warstwę do momentu kiedy efekt krycia będzie nas zadowalał. Ja mam jeszcze starą wersje w buteleczce bez pompki, teraz już nowa wersja jest z pompką. Ja osobiście wole podkłady w buteleczkach bez pompek, ale to już kwestia indywidualna. Ile ludzi tyle opinii. Dla mnie podkład na pięć gwiazdek.
CENA: około 60 zł. Na -55% cena bombowa.


2. *****
Bourjois Healthy Mix. U mnie kolor 52 Vanilla. Konsystencja podkładu zbliżona do Revlona. Podkład lekki, też delikatnie nawilżający. Sprawdzi się na pewno przy cerach dojrzałych bo jest on lekki, więc nie będzie nam wchodził we wszystkie bruzdy i załamania na twarzy ALE znowu miejmy na uwadze zawsze wszystko zależy od sposobu jego nakładania im więcej tym bardziej widoczny, jednocześnie większe krycie.
CENA: 62,99 zł cena regularna, natomiast w tym pięknym tygodniu też do wyrwania -55%.


3. ****
Rimmel Wake me Up. Kolor 100 IVORY. To jest mój podkład codzienny. Mam raczej bezproblemową cerę, bardzo lubię efekt rozświetlenia a nie matu. Dlatego byłam taka wdzięczna gdy zaczęła odchodzić moda na całkowity mat na twarzy jakbyśmy zostały zaszpachlowane. Uwielbiam. Nie każdemu przypadnie do gustu bo jednak efekt rozświetlenia jest mocno widoczny, nie którym będzie on przeszkadzał w strefie T. U mnie natomiast sprawdza się perfekcyjnie, efekt naturalny, delikatny. Cera jest promienna i ujednolicona.
CENA: 46,99 zł w Rosmannie -55%.

Podkłady warte rozważenia zakupu to również:
Astor Lift Me Up, podkład delikatnie liftingujący, sprawdza się przy cerach dojrzałych.
MaxFactor Lasting Performance podkład kryjący, spory wybór kolorów od beżów po kolory z różowym pigmentem.

Poza wymienionymi produkty warte zakupu zawsze i wszędzie i w każdej ilości:
- korektory L'oreal Lumi Magique
- tusz do rzęs L'oreal
- puder wypiekany matowy Lovely
- Pan Stiki Max Factor'a ja używam ich do konturowania na mokro.

Wszystkie te kosmetyki w tym tygodniu można zakupć w Rosmannie na -55% więc nie zastanawiajcie się tylko jazda do drogerii!

3 komentarze:

  1. Wszyscy na insta zachwycali się tym pokładem Bourjour i rzeczywiście jest wart każdego grosza! Najlepszy ever!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uważam że z podkładów z tych przyzwoicie cenowych jest rewelacyjny. Proszę śledzić bloga jeśli tematyka kosmetyków Cię interesuję, ponieważ poza byciem mamom jestem wizażystką to i na pewno temu poświęcę posty bo ilość kosmetyków z różnych półek cenowych, które przetestowałam jest zatrważająca.

      Usuń
  2. Cześć, świetny artykuł! Bardzo lubie czytać tego bloga a ten artykuł bardzo mi się przydał, bo zawsze szukam jak tu zaoszczędzić jakieś złotówki :D

    OdpowiedzUsuń