piątek, 9 września 2016

"Dziewczyny przestańcie być dla siebie takimi pizdami!"

Zakochałam się w tym poście. Wypisz, wymaluj nasza rzeczywistość. Na ten moment: 17:17 wyświetleń posta 76495 razy.

http://krytykakulinarna.com/dziewczyny-przestancie-byc-dla-siebie-takimi-pizdami/

Tyle osób wyświetliło posta, moim zdaniem jest na tyle interesujący że każdy kto zaczął go czytać przeczytał do końca. I jak zwykle refleksje... Mój Boże naprawdę jesteśmy takimi pizdami? No jesteśmy... Trochę przez zazdrość, trochę przez zawiść, trochę przez niską samoocenę, frustrację, niezadowolenie z własnego życia. 


"Zobaczysz", "Teraz jeszcze się stara", "Czas pokaże" "Wszystko się zmieni jak zajdziesz w ciążę" "Dziecko zmienia wszystko" "Potem już się tak nie chcę" "Bliżej mi do trupa, niż divy" i tak w pizdu do zajebania. A ja? A ja się nie dam. Uważam że wszystko da się pogodzić, że zakładanie rodziny to nie dożywotnia deklaracja rezygnacji z siebie. Można wszystko poukładać, pójść na kompromis. Pracować, mieć czyste mieszkanie, ugotowany obiad i znaleźć czas na trening. Ale i tak znajdziesz te w pizdu uprzejme, które zawsze się czegoś doszukają, zawsze coś znajdą. 

Dziewczyny powinnyśmy stać za sobą murem, nie musimy się lubić, nie musimy rozumieć naszych wyborów, decyzji, ale szanujmy się, starajmy się postawić na czyimś miejscu przed wydaniem wyroku. 

Polecam przeczytanie posta ze stront krytykakulinarna.com

P.S. Rośnie mały sportowiec, nasza mała królewna, po zdjęciach bliżej jej do człowieka gumy niż królewny :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz